למה מנהיגים גדולים מעוררי השראה ומודל מעגל הזהב – סיימון סינק מדבר על כך שקיימים 3 מעגלים:
- WHY – למה עושים את מה שעושים
- HOW – מה הדרך והייחודיות לעשות מה שעושים
- WHAT – מה בדיוק עושים
העניין הוא שבדר"כ אנשים פועלים מהמעגל החיצוני לפנימי – כלומר מתחילים מה WHAT – עוברים ל HOW ומסיימים בערך ב WHY (אם בכלל מגיעים לשכבה הזו) העניין שסיימון טען שהחברות הגדולות בעולם כגון אפל והמנהיגים הגדולים בעולם כמו מרתין לות'ר קינג, גנדי ונלסון מנדלה – פועלים מפנים המעגל החוצה – מה שאומר שהכי חשוב להתחיל דווקא מהליבה (המערכת הלימבית והרגשית) כי היא הרבה יותר משמעותית ללקוחות – גם כדי לחבר את הלקוחות לרגש הרלוונטי – אבל בעיקר כדי לחבר אותם לאמונה שעומדת מאחורי הפעולה/חברה – מה שמאפשר לאנשים לא רק לקבל את הWHAT אלא בזה שהם מחוברים לאמונה מאחורי הדברים הם ישירות מקבלים את כל המעגל ויכולים להתחבר לכל החלקים שלו.
אנחנו מאמינים שבתכנון הראיה השיווקית של חברה – ובעיקר בתכנון השיווק של הנכסים הדיגיטליים של החברה הכי חשוב לחשוב ולתכנן את המעגל הפנימי של ה-WHY – כי אנשים מעדיפים לקנות את גם את ה"למה" (WHAT) מאשר רק את ה"מה" (WHAT) שאתם עושים…




