מדובר על 7 העקרונות לבידול עסקי מאת המנטור ביל גלייזר שבמקור הגדיר 20 נקודות
להלן הנקודות שאני רואה אותם בתור העיקריות
- פער הזדמנויות – להבין איפה יש בשוק פער אמיתי שהפתרון העסקי עונה עליו
- מה התועלת המרכזית לשוק היעד – למשל אם יש משפט אחד שאני יכול להבין ממנו את כל הקונספט
- אחריות מעולה/ייחודית – האם קיימת אחריות ייחודית למשל – תוך חודש יהיו לכם ריבועים בבטן
- קיצור זמנים – האם יש לכם אפשרות לתת פתרון שירות שהוא קצר בהרבה ממתחרים
- משהו שרק אתם יודעים לתקן – להיות שמחים, להצליח, לשמוח וכד'..
- הסיפור האישי והאישיות שלך – מה בסיפור שלך נותן אפשרות לחיבור ייחודי אליך או לחוויה שלך ולגרום לאמפתיה ואמון
- חווית הלקוח – האם הלקוח יעבור חוויה יחודית – סדנאות וכד'…
להלן עוד כמה סוגים לייחודיות/בידול עסקי:
- קהל יעד ספציפי
- נושא/תחום ייחודי
- שילוב ייחודי – אינטרדיסציפלינריות
עסק שידע לתת לפחות אחת מהתועלות האלו – וידע להתייחס לפחות לסעיף אחד מסעיפי הבידול הנ"ל – יכול להבטיח לעצמו שהוא יבלוט ויזכר מעל ומעבר לכל המתחרים והשוק.
צריכים ורוצים עזרה בתהליך החשיבה/מסטר מיינד על הבידול שלכם – אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים ונשמח לעזור.




