המרכיב החיוני ביותר לעסק,
עליו תקום או תיפול הצלחתו,
המכנה המשותף בין כל סוגי העסקים השונים,
חוצה שפות, יבשות וסוגי מטבע הוא כמובן –
הלקוח.
איך אנחנו, כבעלי עסקים, נוודא שהלקוחות שלנו מרוצים? איך נבטיח שחווית הקנייה שלהם דרכנו מיטבית? איך נוכל לפנות אליהם באופן הכי אישי שאפשר, בזמן שאנחנו יודעים שכל לקוח הוא אדם שונה בפני עצמו?
מסע לקוח הוא למעשה הדרך בה עוברים הלקוחות שלנו, החל מהחשיפה הראשונית לעסק ועד להמלצה החמה שלהם בעקבות חוויית רכישה ושירות חיובית. מסע לקוח כולל בתוכו את כל ההיבטים של מערכת היחסים שלנו עם הלקוחות, ולכן חשוב לגבש אסטרטגיה שיווקית מוקפדת. באמצעות תכנון מקדים ומחשבה קדימה, נוכל לנתח את מסע הלקוח עד לפרטים הקטנים ביותר – לאתר את כל נקודות המפגש של הלקוח עם העסק ולתת חיזוק לנקודות החלשות. כך נוכל לשפר את עצמנו, להגדיל את כמות הלקוחות הפוטנציאליים ולשמר כמות גדולה יותר של לקוחות קיימים.
מוכנים למסע?
אז הגיע הזמן לחלוץ נעליים, כי עליכם להיכנס לנעליו של הלקוח ולהתחיל לצעוד!
מודעות
אם הוא מכיר אותנו, מצוין! נוכל לעבור לשלב הבא.
אם הוא לא מכיר אותנו, באילו אמצעים עלינו להשתמש כדי להיחשף אליו?
☆ שיווק במנועי חיפוש
☆ פרסום ממומן
☆ שיווק תוכן
☆ שיווק במדיה החברתית
מעורבות
לכן, השלב הבא הוא להתחיל לפתח מערכת יחסים. בשלב השני, עלינו ליצור שיח עם הלקוח.
כיצד נוכל לעורר מעורבות עם העסק שלנו מצד הלקוח?
☆ פרסום באימייל
☆ שיווק תוכן
☆ שיווק במדיה חברתית
הרשמה
תוכלו ליצור מחויבות זו באמצעות הקפצת טופס הרשמה, או על ידי הבטחת הטבה בלעדית ללקוחות המשאירים פרטי קשר.
איך נייצר מנויים ונרשמים?
☆ שיווק תוכן
☆ שיווק באימייל
☆ פרסום ממומן
☆ אופטימיזציה של המרות
השקעה
שלב זה הוא קריטי במסע הלקוח. המפתח להצלחה בשלב זה הוא להציע ללקוח הפוטנציאלי רכישה במחיר התחלתי נמוך. מטרת הצעה כזו היא להעניק ללקוח חדש ערך עצום, מבלי להכריח אותו לסכן הרבה כסף, זמן ואנרגיה.
איך נעשה את זה?
☆ פרסום ממומן
☆ שיווק תוכן
☆ שיווק באימייל
☆ שיווק במנועי החיפוש
רושם חיובי
עכשיו זה לא הזמן לנוח על זרי הדפנה, עליכם לוודא שהעסקה הייתה לא פחות ממושלמת, אנחנו לא מעוניינים בלקוחות חד פעמיים שלא מתלהבים מאיתנו- אנחנו חייבים להשאיר אצלם רושם חיובי ולשמר את מערכת היחסים!
עלינו להעריך את העובדה שהם סמכו עלינו מספיק על מנת לבצע רכישה, וחשוב שנוקיר להם תודה על כך. בנוסף, באמצעות שיווק נכון (ומוצר טוב באמת) נוכל לייצר בקרב הלקוח התלהבות ערך נוסף לביצוע העסקה איתנו, שתבטיח לנו עתיד מזהיר יחד.
איך נעשה את זה?
☆ שיווק באימייל ובהודעות SMS
☆ שיווק תוכן
התעלות
☆ שיווק תוכן
☆ פרסום ממומן
קידום
לקוחות מרוצים מייצרים שיח חיובי על העסק שלנו והמוצר שלנו, וכך הופכים למפרסמים מטעם עצמם ומקדמים את העסק שלנו.
נוכל לעודד לקוחות מרוצים לייצר שיח חיובי באמצעות לעודד אותם לכתוב המלצה, או על ידי- ☆ שיווק במדיה חברתית
☆ שיווק באימייל
☆ שיווק במנועי החיפוש
אז זהו מסע הלקוח שלכם על רגל אחת, מקווים שלא התעייפתם!
באמצעות תהליך זה תוכלו להבין לעומק את חווית הלקוח שלכם ולשפר את עצמכם בהתאם. אנו ממליצים לכם להכין אסטרטגיה שיווקית מוקפדת ולתכנן באמצעות דיארגמה מקצועית את מסע הלקוח שלכם.
לפרטים נוספים על יצירת דיאגרמת מסע לקוח שתוביל תהליכי מכירה חכמים יותר- צרו קשר עם המומחים שלנו!